fbpx

Ajankohtaista, Tiedotteet Tiedote: Suurimman kotimaisen autoleasingyhtiön huikea kasvu jatkuu, henkilökunta sitoutetaan osakeannilla

Tiedote.

Julkaistu: 21.10.2016 klo 09:00
Julkaisija: Secto Automotive

Yli puolet Secto Automotiven henkilökunnasta sijoittaa omaa pääomaa yrityksen kasvutarinaan.

Autoalan palvelu- ja prosessitaloksi positioitunut kotimainen leasingyhtiö Secto Automotive jatkaa vahvaa kasvua taantumasta kärsineellä autoalalla. Kuluvan vuoden aikana liikevaihto on kasvanut 34,5 %, keskimääräisen kasvuprosentin ollessa 54 % pa. (CAGR). Liikevaihdon odotetaan ylittävän 150 meur kuluvalla tilikaudella.

Yleinen henkilöstöanti herätti suurta kiinnostusta, henkilöstöstä 46 % sijoitti henkilöstöannin yhteydessä yhtiöön. Annin jälkeen 57 % henkilöstöstä on osakkeenomistajia. Anti on toteutunut 14.10.2016.

Huhtikuussa 10-vuotta täyttävä Secto Automotive juhlistaa juhlavuottaan tuomalla markkinoille edistyksellisen autokannanhallintatyökalun Secto Fleet Managerin.

Toimitusjohtaja Ville Alasen mukaan autoala ja autoilu on siirtymässä tuote- ja omistamiskeskeisyydestä palveluksi:

– Secton tehtävä on tehdä auton omistamisesta ja ylläpitämisestä vaivatonta rahoitus- ja omistusmallista riippumatta. Tämän tavoitteen mukaisesti Secto tarjoaa Fleet Managerin veloituksetta kaikkien yritysten käyttöön.

Lisätietoa Secto Fleet Managerista:

Lisätietoja medialle:

Ville Alanen
Secto Automotive Oy
email ville.alanen@secto.fi

Milla Jokisaari
Markkinointi- ja viestintäpäällikkö
Secto Automotive Oy
email milla.jokisaari@secto.fi

Secto Automotive Oy suurin suomalainen autoleasingyritys. Vuonna 2007 perustettu yritys palvelee yli 1 800 asiakasyritystä. Secto työllistää 60 palvelualan ammattilaista. Secton omistaa kotimainen pääomasijoittajayhtiö Sentica Partners sekä henkilökunta.

Ota yhteyttä!

Miten voimme olla avuksi? Kerro meille autotarpeistasi ja olemme sinuun pian yhteydessä.