asiakascaset Eurajoen Kiinteistöpalvelu, Iiro Kovanen: ”Asiakaspalvelu on ollut 10+ arvoista!”

Eurajoen Kiinteistöpalvelulla on käytössään Secto Automotiven leasingin kautta yhteensä kahdeksan huoltoautoa. Autot ovat jokapäiväisessä käytössä huoltomiesten työssä ja kaluston kuljetuksessa. Secto Automotive saa kiitosta henkilökohtaisesta ja hyvästä palvelustaan.

 

Eurajoen Kiinteistöpalvelu aloitti kiinteistönhoitotoiminnan vuonna 2011. Toimintaan kuuluvat kiinteistönhoidon lisäksi vihersuunnittelu sekä viherrakentaminen. Secto Automotive tuli Eurajoen Kiinteistöpalvelun toimitusjohtajalle, Iiro Kovaselle, tutuksi erään yhteistyökumppaninen suosituksien kautta.

– Eräs yhteistyökumppanimme suositteli Sectoa meille vuonna 2015. Kun autokantamme päivitys oli aiheellista, niin aloimme miettiä myös leasingia yhtenä vaihtoehtona. Lopulta päädyimme tähän ratkaisuun, Kovanen muistelee.

– Aluksi hieman vieroksuimme leasingia, mutta kun saimme ensimmäiset paperit pöytään ja vertasimme niitä aiempiin autokuluihin, niin totesimme, että se on järkevä vaihtoehto. Meidän mielestämme autoja ei välttämättä kannata omistaa itse, sillä se on kova rasite yritykselle. Totesimme, että tässä kohtaa leasing on taloudellisesti kaikkein järkevin vaihtoehto, Kovanen lisää.

Ei yllättäviä kuluja

Eurajoen Kiinteistöpalvelulla on Secto Automotiven kautta käytössään kahdeksan huoltoautoa. Huoltoautot ovat jokapäiväisessä käytössä huoltomiesten ajossa sekä kaluston kuljetuksessa.

– Leasingin etuja on esimerkiksi se, että tiedämme, että kerran kuukaudessa tulee yksi lasku ja kaikki toimii sillä, Kovanen sanoo.

– Meillä on avoin huoltoleasing. Se on huoleton esimerkiksi rahoitukseen verrattuna, sillä muita kuluja ei tule. Rahoituksessa kaikki huolto- ja muut kulut tulisivat kuukausimaksun päälle. Sitä kautta voisi tulla isoja ja yllättäviäkin kuluja. Nyt kaikki on sidottu tähän yhteen summaan, Kovanen kuvailee.

”Asiakaspalvelu on ollut 10+ arvoista!”

Kovanen on ollut tyytyväinen Secto Automotivelta saamaansa palveluun. Autojen toimitukset ovat hoituneet nopeasti ja autot ovat toimineet moitteettomasti. Secton yhteistyökumppanina toimivan ja Eurajoen Kiinteistöpalvelulle tutun paikallisen autoliikkeen yhteistyö mahdollistaa tarvittavat huollot sekä mahdolliset sijaisautot.

– Asiakaspalvelu on ollut 10+ arvoista! Palvelu on ystävällistä. Asiat on kerrottu niin kuin ne ovat. Secto on kuunnellut meitä asiakkaana hyvin. He ovat myös kertoneet avoimesti, kuinka asiat etenevät, Kovanen summaa.

– Palvelu on henkilökohtaista ja yritys on niin asiakasläheinen kuin vain voi olla! Melkein kuin kotiinsa menisi. Voin suositella Sectoa, Kovanen kiteyttää.

– Tällä linjalla jatketaan!

Iiro kovanen, Eurajoen Kiinteistöpalvelun toimitusjohtaja

Ota yhteyttä!

Miten voimme olla avuksi? Kerro meille autotarpeistasi ja olemme sinuun pian yhteydessä.